Loading ...
close
logo
 بسته بندی لوازم منزل

 

بسته بندی لوازم شکستنی

نگران لوازم شکستنی خود در هنگام جابجایی و باربری هستید ؟ شریف بار با استفاده از تجربه چند ساله خود بهترین راهکارها رو در اختیار شما قرار میدهد.

راز یک بسته بندی خوب برای جابجایی در برنامه ریزی صحیح برای بسته بندی وسایل هر بخش می باشد شما باید یک هفته و یا بیشتر قبل اسباب کشی به سراغ بسته بندی بروید و لوازمی که ضروری است و همیشه مورد استفاده است را برای اخرین روز و بسته بندی را از لوازم غیر ضروری تر شروع کنید.

ممکن است بسته بندی لوازم شکستنی کار وقت گیری باشد زیرا نیاز به دقت بیشتری دارد ولی کار سختی نیست و فقط نیاز به تمرکز و دقت دارد.

حتما کف کارتن را قبل از چیدن لوازم با نایلون حبابدار یا پارچه های ضخیم  بپوشانید تا از ظروف شما محافظت کند و در اخر نیز بعد از چیدن لوازم حتما روی وسایل را نیز همانگونه با پارچه ضخیم و یا نایلون بپوشانید درب جعبه را بسته و کاملا با چند لایه چسب بسته بندی را تکمیل و محکم کنید.در ویدئوی زیر می توانید ترفندی برای بسته بندی ظروف شکستنی را ببینید.

 

ویدئو 1: ترفندی برای بسته بندی ظروف شکستنی

 

لوازم مورد نیاز که برای شروع بسته بندی:

👈قیچی و ماژیک

👈نوار چسب بسته بندی

👈روزنامه و کاغذ باطله به مقدار زیاد

👈نایلون های حباب دار و فوم های محافظ

👈 جعبه های محکم مقوائی

 

بسته بندی قوطی و شیشه های مربا و ترشی

جعبه ای را برای شیشه و قوطی ها در نظر بگیرید حتما فراموش نکنید برچسب شکستنی را بروی جعبه بزنید سپس  شیشه های سنگین تر و بعد شیشه و قوطی های سبک تر ، حتما فراموش نکنید بین شیشه ها روزنامه های فراوان ،نایلون حبابدار و یا پارچه های ضخیم بگزارید تا شیشه ها در هنگام جابجایی به هم برخورد نکنند. 

 

بسته بندی مواد شویینده و شیمیایی

حتما مواد شوینده رو در یک کیسه پلاستیکی بزرگ قرار دهید و مهر و موم کنید و هرگز مواد شوینده رو با وسایل دیگر بسته بندی نکنید و در تماس مستقیم با لوازم منزل خود نگزارید.

 

مقالات مرتبط :

 

 

ثبت نظر

 

 

 

   

 

 

وجه تمایز و نقطه قوت شریف بار اعتماد شماست . ما با تکیه بر سالها تجربه و با داشتن تیم حرفه ای و آموزش دیده و تجهیزات به روز توانسته ایم رضایت کامل مشتریان خود در سراسر ایران کسب کنیم. بهترین اسباب کشی را با شریف بار تجربه کنید.

 

 

کالای شما به سبد خریدتان اضافه شد

تعداد